وبلاگ

برگزاري دوره آموزشي سامانه جامع تجارت ايران

اخبار آموزشی

برگزاري دوره آموزشي سامانه جامع تجارت ايران

دوره آموزشي سامانه جامع تجارت ايران به همت مركز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهي واحد صنعتي اصفهان برگزار شد.

سامانه جامع تجارت ايران يك پلتفرم بزرگ براي انجام معاملات تجاري و ارتباطات تجاري الكترونيكي است كه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ايران ايجاد شده است. اين سامانه به كسب و كارها و تاجران ايراني اين امكان را مي‌دهد تا از طريق اينترنت و با استفاده از امضاي الكترونيكي، معاملات تجاري خود را انجام دهند و از خدمات مختلفي مانند ثبت سفارش‌ها، پرداخت‌هاي الكترونيكي و ارتباطات تجاري بهره‌مند شوند.

زينب عباسي مدير مركز شماره ۲ جهاد دانشگاهي واحد صنعتي اصفهان اظهار كرد: در اين سامانه شركت‌ها و تاجرين با داشتن يك حساب كاربري قادر خواهند بود كليه معاملات و سفارشات خود را به صورت قابل توجهي كنترل و مديريت نمايند همچنين در اين دوره‌ به صاحبان كسب و كار چگونگي استفاده از امضاي الكترونيكي آموزش داده خواهد شد كه با استفاده از آن مي‌توانند از امنيت در انجام معاملات تجاري الكترونيكي، اطمينان حاصل نمايند.

وي افزود: گذراندن دوره هاي مربوط به آموزش سامانه جامع تجارت ايران در بهبود و توسعه هر چه بهتر فرآيندهاي تجاري از قبيل ثبت سفارش و انجام پرداخت‌هاي الكترونيكي كمك خواهد نمود و همچنين شركتها با استفاده از اين سامانه مي‌توانند به راحتي به بازارهاي جديد دسترسي پيدا كرده و معاملات تجاري خود را گسترش دهند.

مدير مركز شماره ۲ جهاد دانشگاهي واحد صنعتي اصفهان اضافه كرد: مركز آموزش كامپيوتر و فني مهندسي جهاد دانشگاهي واحد صنعتي اصفهان دوره آموزش سامانه جامع تجارت ايران را براي شركت‌هاي درخواست دهنده اجرا نمود.همچنين اين مركز آمادگي برگزاري اين دوره را براي شركتها و سازمان‌هاي درخواست دهنده خواهد داشت.

علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به نشاني، اصفهان، خيابان ۵ رمضان، كوچه ۲۴،  مركز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهي واحد صنعتي اصفهان و يا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه كنند، همچنين شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوي سوالات شماست

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *