وبلاگ

برگزاری دوره‌های تخصصی کشاورزی برای اولین بار در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

اخبار آموزشی

برگزاری دوره‌های تخصصی کشاورزی برای اولین بار در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان معاون آموزشی این واحد اعلام نمود‌: به منظور ایجاد مهارت‌های لازم جهت توسعه کسب و کارهای نوین در بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار با جذب سرمایه‌های اندک و نیروهای فاقد کار در جامعه، برای اولین بار این واحد اقدام بر برگزاری دوره‌های تخصصی کشاورزی با عناوین پرورش عقرب، پرورش زالو، پرورش بونسای، ساخت تراریوم و گیاهان زینتی آپارتمانی اقدام نموده است.

ریحانی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز دولت ایجاد اشتغال و کسب درآمدهای غیرنفتی می‌باشد که هر دو از مزایای دوره‌های مذکور می‌باشند و علاقمندان با آموزش صحیح و کاربردی در هر یک از رشته‌های موردنظر می‌توانند علاوه بر کسب درآمد سبب رشد اقتصادی در بخش کشاورزی و افزایش بهره‌وری گردند.

ریحانی ادامه داد: علاقمندان پس از طی دوره‌های آموزشی فوق مهارت‌های لازم جهت راه‌اندازی یک کسب و کار و فعالیت در این عرصه را کسب می‌نماید.

لازم به ذکر است این دوره‌های آموزشی در مرکز آموزش شماره 6 این واحد واقع در ابتدای بلوار کشاورز برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پورتال این معاونت به نشانی www.jdeiut.ir مراجعه و یا با شماره 37752244-031 تماس حاصل نمایند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *