وبلاگ

عضویت مرکز مشاوره واحد جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی

اخبار آموزشی اخبار بازار کار

عضویت مرکز مشاوره واحد جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی

شهرزاد مشرفی مسئول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان اعلام کرد مرکز مشاوره جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان به عضویت انجمن مراکز کارآفرینی و مشاوره کسب و کار پیوسته است. مشرفی گفت: این عضویت برای ما نشان از تعهد و تمایل ما به ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای در حوزه کارآفرینی و مشاوره کسب و کار است.

وی افزود: انجمن مراکز کارآفرینی و مشاوره کسب و کار یک سازمان معتبر و مورد اعتماد است که در حوزه توسعه کسب‌وکارها و پشتیبانی از کارآفرینان فعالیت می‌کند. با عضویت در این انجمن، مرکز ما فرصتی را برای ارتباط و همکاری با سایر اعضا و متخصصان برجسته در این حوزه به دست آورده است.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، شهرزاد مشرفی مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: عضویت ما در انجمن مراکز کارآفرینی و مشاوره کسب و کار نشانگر تمایل ما به بهبود و ارتقاء خدماتی است که در اختیار کارآفرینان و کسب‌وکارها قرار می‌دهیم. این انجمن به ما فرصتی می‌دهد تا با سایر اعضا در ارتباط باشیم، تجربیات آن‌ها را بهره‌برداری کنیم و به اشتراک گذاری دانش و منابع با اعضای دیگر بپردازیم.

وی در ادامه افزود: ما در حال حاضر با ارائه خدمات متنوعی در حوزه کارآفرینی و مشاوره کسب و کار فعالیت می‌کند. با عضویت در انجمن مراکز کارآفرینی و مشاوره کسب و کار، می‌توانیم ارتباطات و همکاری‌های بیشتری با سایر اعضا برقرار کنیم و به شکل کامل‌تری در جامعه کسب‌وکار و کارآفرینی مشارکت داشته باشیم.

مشرفی عنوان کرد: با عضویت در انجمن مراکز کارآفرینی و مشاوره کسب و کار، ما تمامی همکاران و مشتریان را به بهره‌مندی از خدمات مشاوره کارآفرینی، ارتقاء دانش و تجربیات دعوت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکزمشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و خدماتی که ارائه می‌دهیم، می‌توانید با ما با شماره 33387449-031 تماس بگیرید یا به وب سایت ما به نشانی www.jdeiut.ir مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *