وبلاگ

پیشگامی در برگزاری دوره‌های تخصصی فنی مهندسی در شهرستان نجف آباد

اخبار آموزشی

پیشگامی در برگزاری دوره‌های تخصصی فنی مهندسی در شهرستان نجف آباد

مرکز آموزش شماره ۳ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در پنج گروه تخصصی شامل علوم انسانی، علوم IT، فنی مهندسی، هنر و زبان‌های خارجی در حال برگزاری دوره‌های آموزشی است.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی این واحد اظهار کرد: مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی در شهرستان نجف آباد یکی از مراکز آموزشی جامع این نهاد است که بر اساس نیازسنجی و به درخواست مسؤولین وقت این شهرستان آغاز به کار کرد و از زمان شروع به کار تا کنون دوره‌های آموزشی تخصصی متعددی را متناسب با نیاز و درخواست جامعه برگزار کرده است. برخی از این دوره‌ها برای اولین بار در سطح استان برگزار شده و به تقاضای تعداد زیادی از دانشجویان فنی مهندسی پاسخ داده است.

ریحانی افزود: این مرکز آموزشی در پنج گروه تخصصی شامل علوم انسانی، علوم IT، فنی مهندسی، هنر و زبان‌های خارجی در حال برگزاری دوره‌های آموزشی است و در گروه پزشکی نیز دوره آموزشی تکنسین داروخانه را براساس تقاضا و استقبال فراگیران برگزار می‌کند.

ندا معین مدیر مرکز آموزش‌های کوتاه مدت شماره 3 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: از آنجایی که برگزاری دوره‌های آموزشی فنی مهندسی در شهرستان نجف آباد مورد نیاز است بر این اساس گروه آموزشی فنی مهندسی در این مرکز شکل گرفت و تا کنون دوره‌های آموزشی متعددی همچون اتوکد،plc, Abaquse primavera, Catia, Ansys, MATLAB ETABS & SAFE و … برگزار کرده است.

وی همچنین به دوره آموزشی پاورمیل 3 محور، که درحال برگزاری است اشاره کرد و گفت: در این دوره آموزشی متقاضیان با نرم افزارهای CAM/CAD، ایجاد محور مختصات، تعریف بلوک خام، اندازه گیری ابعاد مدل، مفاهیم اولیه در استراتژی‌های ماشین کاری، تولرانس، عمق و پهنای ماشین کاری، مسیرهای راهنما و اتصال، استراتژی Model Area Clearance ،Constant Z Finishing ،Offset Flat Finishing و … به طور کامل آشنا خواهند شد. البته این مرکز سابقه برگزاری پاورمیل 4 محور و 5 محور را نیز دارد و در حال حاضر امکان ثبت نام برای شرکت در این دوره‌ها وجود دارد.

معین عنوان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی نجف آباد، خیابان شریعتی، چهارراه بازار، جنب بانک ملت، مرکز آموزش شماره 3 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا تارگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 3849-031 تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *