وبلاگ

برگزاری آزمون جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی

اخبار آموزشی

برگزاری آزمون جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی

مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: با توجه به استقبال فراوان علاقه مندان به فراگیری زبان انگلیسی در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای در نظر گرفته شده، به منظور تکمیل کادر آموزشی و ایجاد اشتغال برای دانشجویان و فارغ التحصیلان، آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی توسط این واحد برگزار می‌شود.

ریحانی گفت: بر اساس نظام جذب و نگهداشت کادر آموزشی، مشتاقان تدریس در مراکز جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان می‌توانند از دو روش آزمون متمرکز جذب مدرس و یا شرکت در دوره‌های آموزشی تربیت مدرس که به صورت ترمیک و با آزمون ورودی غیر متمرکز انجام می‌شود اقدام نمایند. در این نظام، مزایای بیمه، حقوق ماهیانه، کارگاه‌های آموزشی رایگان ضمن خدمت و آشنایی با روش‌های مدرن تدریس و … برای مدرسین پیش بینی شده است.

وی افزود: ثبت نام این مرحله از آزمون متمرکز تا اول اسفند ماه 1401 ادامه دارد و آزمون در روز جمعه 5 اسفند ماه برگزار می‌شود. علاقه مندان به منظور ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی می‌توانند همه روزه از ساعت 8 الی 20 به مراکز هشت گانه آموزش جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان مراجعه و یا به صورت غیرحضوری از طریق درگاه این معاونت به نشانی jdeiut.ir اقدام نمایند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *