وبلاگ

برگزاری کارگاه تخصصی لینکدین

اخبار آموزشی

برگزاری کارگاه تخصصی لینکدین

به همت مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کارگاه تخصصی لینکدین به صورت آنلاین برگزار شد.

سارا جمالی کارشناس مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار داشت: امروزه با حضور اینترنت و به طور خاص شبکه‌های اجتماعی، فرصت‌های شغلی و تحصیلی محدود به جغرافیای کشور‌ها نمی‌باشد. لینکدین به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه‌ای جهان با بیش از 900 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور دنیا بستری ایده آل برای ایجاد روابط حرفه‌ای بوده و ماموریت اصلی آن شبکه سازی افراد متخصص در سراسر دنیا در راستای موفقیت حرفه‌ای هرچه بیشتر اعضا است.

جمالی اضافه کرد افراد یا سازمان‌ها با ایجاد یک حساب کاربری شخصی یا شرکتی قادرند از مزایای داشتن یک پروفایل حرفه‌ای بهره‌مند شوند. از مزایای داشتن یک پروفایل حرفه‌ای در لینکدین، استفاده از این بستر برای یافتن موقعیت‌های شغلی و تحصیلی در داخل و خارج کشور، تحقیق در خصوص شرکت‌ها و کمپانی‌ها و رقبای تجاری و دریافت به روزترین اخبار در مورد صنعت و ارتباطات تجاری، ارتباط و شبکه‌سازی با حرفه‌ای ترین افراد جهان در هر حوزه، اشتراک گذاری دانش و مهارت و همچنین برندسازی حرفه‌ای است.

کارشناس مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اصفهان، خیابان پنج رمضان، کوچه 24، مرکز آموزش شماره 2 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شما می‌باشد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *