وبلاگ

تدوین و آماده‌سازی پکیج‌های آموزشی در حوزه هوش مصنوعی و تربیت نیروی کار متخصص در این حوزه توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

اخبار آموزشی

تدوین و آماده‌سازی پکیج‌های آموزشی در حوزه هوش مصنوعی و تربیت نیروی کار متخصص در این حوزه توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

در ادامه نشست‌هاي دپارتمان علوم IT و هوش مصنوعي جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، كه با حضور متخصصان حوزه هوش مصنوعي برگزار شد بحث و تبادل نظر در مورد مسائل مربوط به اين حوزه، از جمله مهارت‌هاي مورد نياز براي افراد متقاضي ورود به بازار كار، پردازش متن و تحليل احساسات در متن، الگوريتم‌هاي يادگيري ماشين، اينترنت اشياء و روش‌هاي تشخيص تصوير و صدا و نقش اين واحد جهاددانشگاهي در تربيت كارشناسان خبره اين صنعت بررسي شد.

غلامرضا ريحاني معاون آموزش و كارآفريني جهاددانشگاهي واحد صنعتي اصفهان، در خصوص برگزاري دوره‌هاي تخصصي هوش مصنوعي اظهار كرد: با توجه به رشد روز افزون فناوري هوش مصنوعي و نياز جامعه به كاربرد آن در حوزه‌هاي مختلف، جهاددانشگاهي صنعتي اصفهان دوره‌هاي آموزشي كاربردي هوش مصنوعي را به همراه معرفي به بازار كار برگزار مي‌كند و با رايزني‌هاي انجام گرفته امكان اعطاي بورسيه تحصيلي به متقاضيان خاص به شرط پذيرش فعاليت و استخدام در شركت‌هاي طرف قرارداد فراهم خواهد شد.
ريحاني افزود اين دوره‌ها با همكاري اساتيد برجسته و متخصصان حوزه هوش مصنوعي برگزار مي‌شود و پس از پايان دوره، گواهينامه معتبر به دانشجويان اعطا خواهد شد.
قديري مسئول دپارتمان هوش مصنوعي اين واحد نيز گفت: اين دوره‌ها با هدف آموزش مفاهيم و الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي به صورت كاربردي و عملي، به فراگيران رشته‌هاي مختلف ارائه خواهد شد. در اين دوره‌ها، مباحثي از جمله داده كاوي، يادگيري ماشين، شبكه‌هاي عصبي، پردازش زبان طبيعي و تشخيص تصوير و صدا به صورت كاربردي و با استفاده از نرم‌افزارهاي متنوع، به فراگيران آموزش داده خواهد شد.

علاقمندان به حيطه هوش مصنوعي جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در اين دوره‌ها، مي‌توانند به نشاني اصفهان، خيابان پنج رمضان، كوچه ۲۴، مركز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهي واحد صنعتي اصفهان و يا وب‌سايت www.jdeiut.ir مراجعه كنند، همچنين شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوي سوالات مي‌باشد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *