وبلاگ

دوره آنلاین طراحی سایت با وردپرس برگزار شد

اخبار آموزشی

دوره آنلاین طراحی سایت با وردپرس برگزار شد

به گزارش مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره طراحی سایت با وردپرس را برای نخستین بار برگزار کرد.

سارا سادات جمالی کارشناس مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان عنوان کرد: با توجه به اهمیت استفاده از کانال‌ها و ابزارهای اینترنتی، تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات در عصر حاضر، سایت‌ها یکی از مهم ترین و امن ترین ارکان دیجیتال مارکتینگ قلمداد می‌گردد و یک سایت با اصول و طراحی حرفه‌ای، موجب رشد و توسعه برند، فروش بیست و چهار ساعته و امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی خواهد شد.

جمالی افزود: وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که برای ایجاد و مدیریت وبسایت‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از وردپرس، شما می‌توانید بدون نیاز به دانش فنی عمیق، وبسایت‌های ساده یا حرفه‌ای خود را بسازید و محتوای وبسایت خود را به راحتی مدیریت کنید. همچنین، وردپرس دارای قالب‌ها و افزونه‌های مختلفی است که به شما امکان سفارشی‌سازی وبسایت خود را می‌دهند. وردپرس یکی از محبوب‌ترین CMS های جهان است و بسیاری از وبسایت‌های بزرگ و معروف از آن استفاده می‌کنند.

کارشناس مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به آدرس www.jdeiut.ir مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 33387449-031 تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *