وبلاگ

برگزاری دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی

اخبار آموزشی

برگزاری دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی

به همت مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، بسته آموزشی ” تولید محتوا با هوش مصنوعی” تدوین و به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، برای نخستین بار دوره آموزشی تولید محتوا با هوش مصنوعی توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تدوین و به صورت آنلاین برگزار شد.

ساراسادات جمالی کارشناس مرکز آموزش الکترونیک اظهار کرد: بازاریابی محتوایی نوعی رویکرد بازاریابی است که از طریق تولید و انتشار محتوای مرتبط و مفید، به‌ برقراری ارتباط یک کسب‌وکار با مشتریان یا مخاطبان فعلی و تعامل با مشتریان جدید می‌پردازد. تولید محتوا، همواره چالشی اساسی در توسعه کسب و کارها بوده است. محتوای با کیفیت در جلب اعتماد مشتری، شناساندن برند، کمک به سئو و جلب لید اهمیت بسزائی دارد.

جمالی افزود: با پیشرفت روز افزون فناوری و جایگاه برجسته هوش مصنوعی در تمام پیشرفت‌های امروزی، تولید محتوا با هوش مصنوعی یکی از روش‌های جدید و کارآمد برای تولید محتوای دیجیتال است که با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای خود را با سرعت و کیفیت بالا با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند تولید کنند. لذا تولیدکنندگان محتوا لازم است جهت حفظ مزیت رقابتی و استفاده هرچه بهتر از زمان و تخصص خود با این ابزارها آشنا شوند.

کارشناس مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان اعلام کرد: در این دوره آموزشی به مباحثی از جمله تولید محتوای متنی مطابق به آخرین قوانین سئو برای وبسایت و وبلاگ از طریق ChatGPT، تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی و همچنین تولید محتوای شخصی سازی شده به صورت عکس، ویدئو و صوت پرداخته خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام میتوانند به پورتال www.jdeiut.ir مراجعه نمایند یا از طریق تماس با شماره تلفن 33387449-031 اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *