وبلاگ

رونمایی از پوستر چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی/الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

اخبار آموزشی

رونمایی از پوستر چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی/الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

پوستر چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار «جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، با نزدیک شدن به 16 مردادماه، سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، از پوستر چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد با شعار «جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان،امید و اعتماد به جوانان» در اداره کل روابط عمومی این نهاد رونمایی شد.

64aa80ef07188

شانزدهم مردادماه امسال، جهاددانشگاهی به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی، چهل و سه سال از حیات پر افتخار خود را پشت سر خواهد گذاشت. نهادی که از ابتدای فعالیت در سال 1359 همواره مصمم بوده تا با اعتماد به جوانان و اتکاء بر مدیریت جهادی الهام‌ گرفته از ایمان اسلامی در راه عزّت و پیشرفت دانش بنیان کشور قدم بردارد.

 امروز به مدد چهل و سه سال اقدامات جهادگران با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی؛ این نهاد به ظرفیتی امیدبخش در جامعه تبدیل شده است که از دستاوردهای آن در حوزه‌های پزشکی، مهندسی و کشاورزی تا ارائه آموزش‌های تخصصی و اقدامات فرهنگی، عموم مردم ایران اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

گرافیست و طراح این پوستر با ارایه توضیحاتی در رابطه با مفاهیم، نمادها و نشانه‌های مستتر در طراحی پوستر چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی گفت که فرم بالارونده و رو به رشد نقشمایه‌های ایرانی برای القای مفهوم پیشرفت و امید انتخاب شده و تلاش شد تا در عین کمک به مفهوم, فکر و تصور کلی کار، مکمل خوبی برای تایپوگرافی و عنوان اصلی پوستر باشد.

نقش مایه‌ها و گل‌های بالارونده همزمان با القای مفاهیم بالا می‌توانند نماد و نشان خوبی از نسل جوان باشند و رویش و زایش و نوآوری را القا کنند.

همچنین خورشید نمادی از امید و نگاه به آینده را القا می‌کند و در پس زمینه فضای روز و روشنایی نمادی از ایمان است که راه را برای پیشرفت هموار می‌کند.

گفتنی است، مراسم چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و معرفی جهادگران نمونه امسال 16 مرداد ماه، همزمان با سالروز تشکیل این نهاد برگزار می‌شود.

64abb4d4c794f 50

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *