وبلاگ

برگزاری وبینار “چالش‌ها و راهکارها در قانون کار

اخبار آموزشی اخبار بازار کار

برگزاری وبینار “چالش‌ها و راهکارها در قانون کار

وبینار “چالش‌ها و راهکارها در قانون کار” با حضور رئیس اداره روابط کار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد! در پی برگزاری سلسله چهارشنبه های وبیناری ، دیروز مورخ 10 آبان ماه 1402 ، در وبینار آنلاین، علی اکبر اعظمی رئیس اداره روابط کار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ، با موضوع “چالش‌ها و راهکارها در قانون کار” به سخنرانی پرداخت. این وبینار با هدف ارائه راهکارهای عملی و مؤثر برای مواجهه با چالش‌های قانون کار برای کارفرماها و کارگران برگزار شد.

در این وبینار، اعظمی به تبیین مفاهیم و ضوابط قانون کار پرداخت و درباره چالش‌های اصلی این قانون توضیحاتی ارائه داد. او نکاتی را مورد بحث و بررسی قرار داد که کارفرماها و کارگران در اجرای قوانین کار بر آن‌ها برخورد می‌کنند و سپس به ارائه راهکارهایی برای مواجهه با این چالش‌ها پرداخت. رئیس اداره روابط کار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این وبینار به تشریح موضوعاتی نظیر ارکان رابطه کارگری و کارفرمایی ، شمول قانون کار، استثنائات شمول قانون کار، عدم شمول قانون کار از منظرمراجع رسیدگی، قراردادهای کار، حقوق و مزایا، ساعات کاری، مرخصی و مأموریت‌ها و دیگر مسائل مرتبط با قانون کار پرداخت.او نکات کلیدی را برای رعایت قوانین کار و تسهیل در اجرای صحیح آن‌ها به شرکت کنندگان ارائه کرد.

شرکت کنندگان در فرصت پرسش و پاسخ سوالات خود را نیز مطرح کردند و از اطلاعات و تجربیات ایشان ، بهره‌مند شدند.

مشرفی مسئول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان هدف مرکز مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان از برگزاری این وبینار، آگاهی‌بخشی و کمک به کسب و کارها و افراد در اجرای صحیح قانون کار و قوانین تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: این نوع وبینارها و کارگاه های آموزشی می‌توانند بهبود و رونق در محیط کار و رعایت حقوق کارگران را تسهیل کنند.

مشرفی افزود : ما از همه شرکت‌کنندگان و رئیس اداره روابط کار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برای حضور فعال و مشارکت در این وبینار قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که این رویداد برای تمامی حاضران سودمند و الهام‌بخش بوده باشد.او از کلیه کارفرمایان و صاحبین کسب و کار ها دعوت کرد تا از خدمات مشاوره در مرکز مشاوره جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با حضور مشاورین مجرب و متعهد بهره مند شوند و اظهار کرد : متقاضیان محترم میتوانند با تماس با شماره تلفن 33387449-031 و یا مراجعه به نشانی خیابان رباط اول کوچه شهید جبارزارع مرکز مشاوره کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان از زمان حضور مشاورین مرکز اطلاع پیدا کنند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *