وبلاگ

برگزاری دومین وبینار هوش مصنوعی

اخبار آموزشی

برگزاری دومین وبینار هوش مصنوعی

دومین وبینار “هوش مصنوعی” به همت کارگروه هوش مصنوعی و مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و با حضور بیش از ۳۴۰ نفر از علاقمندان به حوزه هوش مصنوعی، در تاریخ 8 آبان به صورت آنلاین برگزار شد.

لیلا قدیری عضو کارگروه هوش مصنوعی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهارکرد: این وبینار با تدریس آقای امین قاسمی، مدرس دوره‌های پایتون و هوش مصنوعی و برنامه نویس شرکت هوش مصنوعی با محوریت “مسیر و نقشه یادگیری هوش مصنوعی” برگزار شد.

وی افزود: هوش مصنوعی به عنوان یکی از پیشرفت‌های بزرگ دانش و فناوری در دنیای امروز، در حال به دست گرفتن جایگاه بیشتری در صنایع و کسب و کارهاست. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، کاربردهای هوش مصنوعی در صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو، بهداشت، خدمات مالی، بازاریابی و … گسترش یافته است. همچنین، هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری نوین، همچنان در حال پیشرفت و توسعه است و قابلیت‌های جدید و بسیار زیادی برای کاربردهای آینده خود دارد.

قدیری عنوان‌کرد: با توجه به روند رو به رشد صنعت هوش مصنوعی، داشتن این مهارت می‌تواند فرصت‌های شغلی جدید و پر درآمد را فراهم کند. به علاوه یادگیری هوش مصنوعی یک فرایند جذاب و هیجان‌انگیز است که امکان می‌دهد با چالش‌های جدید روبرو شوید و به دانش خود اضافه کنید.

یادگیری هوش مصنوعی امروزه به یک ضرورت برای افراد در جوامع و صنایع مختلف تبدیل شده است. این فناوری نوین توانسته است با تغییرات سریع در جهان کسب و کار و فناوری، جایگاه خود را به عنوان یک مهارت برجسته برجسته برای افراد حفظ کند.

یادگیری هوش مصنوعی به افراد امکان می‌دهد تا مباحث اساسی و کاربردهای عملی هوش مصنوعی را فرابگیرند. با یادگیری هوش مصنوعی، افراد می‌توانند در زمینه‌های مختلف مانند تحلیل داده‌ها، پردازش زبان طبیعی، بینایی کامپیوتری و سیستم‌های توصیه‌گر به مهارت‌های خود اضافه کنند.

ضرورت یادگیری هوش مصنوعی نه تنها برای افراد علاقه‌مند به حوزه فناوری و علوم کامپیوتر، بلکه برای تمام صنایع و حوزه‌های کاربردی است. با توانایی استفاده از هوش مصنوعی، افراد می‌توانند بهبود عملکرد و کارایی فرآیندهای کسب و کار، پیش‌بینی رویدادها، بهینه‌سازی تصمیم‌گیری‌ها و خلق فرصت‌های جدید را تجربه کنند.

وی ادامه داد: مدت زمان اجرای دوره آموزشی هوش مصنوعی 100 ساعت و به صورت پروژه محور و کاربردی است که در پایان افراد برتر و توانمند به بازار کار معرفی خواهند شد. همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وبگاه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به نشانی www.jdeiut.ir مراجعه نمایند یا با شماره تلفن ۳۳۳۸۷۴۴۹-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *