وبلاگ

حضور جهاددانشگاهی در نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار

اخبار بازار کار

حضور جهاددانشگاهی در نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار

اولین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار از ۲۷ الی ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با حضور موفق‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه فرانچایز و کسب و کار، برندهای معتبر داخلی و خارجی و نیز حضور مدیران ارشد سازمان ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی، فعالان اقتصادی،  صاحب نظران ، اساتید و سخنرانان تراز اول و نیز مقامات عالی رتبه کشوری با هدف معرفی ظرفیت‌های صنعت فرانچایز در تولید اشتغال پایدار، بهبود زیرساخت‌های توسعه بازار و با تمرکز بر موضوعاتی همچون برندسازی، مشارکت برای توسعه کسب و کارها، بازاریابی، تجاری سازی محصولات،استقرارسیستم‌های مالی هوشمند، حقوقی و لجستیکی برگزار گردید.در این نمایشگاه ۱۶ سمینار و کارگاه با محوریت توانمندسازی و فرهنگ‌سازی زنجیره تامین، قوانین مالیاتی و مالی کسب و کارها ،کوچینگ کسب و کارها،ارتقاء مهارت‌های کار تیمی، رشد فردی، برندسازی شخصی در طول ۴ روز برگزار شد تا به افزایش اطلاعات و تجربیات شرکت کنندگان و نیز بازدید کنندگان بیش از پیش بیافزاید.

مراسم افتتاح این رویداد نمایشگاهی با حضور مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، ریاست انجمن فرانچایز ایران، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی و ریاست اتاق بازرگانی اصفهان و فعالان اقتصادی برگزار شد.

به دلیل ایجاد فضایی مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شرکت کنندگان به بازار بزرگ منطقه، توسعه ارتباطات ، ملاقات‌های موثر با افراد کلیدی و تصمیم گیرنده و نیز آشنایی با آخرین دستاوردهای رویکردهای فرانچایز و توسعه کسب و کار،  برپایی اینگونه نمایشگاه در سطح کشور حائز اهمیت می باشد.

 شایان ذکر است پس از ۵ دوره برگزاری موفق این رویداد نمایشگاهی در تهران، امسال شهر تهران برای ششمین بار متوالی میزبان این رویداد نمایشگاهی خواهد بود .

همچنین مقرر گردیده علاوه بر شهر اصفهان، در سال جاری شهر مشهد نیز برای اولین بار و در سال‌های آتی شهرهای اهواز، شیراز و تبریز میزبان این نمایشگاه باشند.

در پایان، احمدرضا طحانیان، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با حضور در غرفه مشارکت کنندگان ضمن تقدیر از آنان با اهدای لوح یادبود از شرکت‌های حاضر در این رویداد نمایشگاهی قدردانی کرد.

شایان ذکر است جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در این نمایشگاه حضور فعال و پر رنگی داشت.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *