وبلاگ

برگزاری وبینار از چالش‌ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی

اخبار بازار کار

برگزاری وبینار از چالش‌ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی وبینار از چالش‌ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی با هدف ارتقای آگاهی و دانش علاقه‌مندان به حوزه تامین اجتماعی و جامعه هدف بصورت رایگان برگزار شد.


شهرزاد مشرفی مسئول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان گفت :به دنبال برگزاری سلسله چهارشنبه‌های وبیناری در روز چهارشنبه، 24 آبان ۱۴۰۲، وبینار آنلاین به همت مرکز مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با حضور سید مرتضی فاطمی معاونت منابع بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان و همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی برگزار شد. این وبینار با هدف بررسی و تبادل نظر درباره مسائل مربوط به تامین اجتماعی و نقش مشاوره در این حوزه برگزار شد.

مشرفی افزود: در این وبینار، معاونت منابع بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان به عنوان سخنران اصلی به بررسی موضوعاتی مانند حقوق و تکالیف کارفرمایان، نرخ حق بیمه و معافیت‌ها، حوادث ناشی از کار، نحوه صدور مفاصا حساب، تنظیم لایحه دفاعیه در هیئت‌های تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی، آخرین تحولات در این حوزه پرداخت. همچنین، مسئول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان نیز در این وبینار حضور داشت و با اشاره به اهمیت مشاوره در حوزه کسب و کار اظهار کرد: اصغر دادخواه مدیر کل سابق اداره کل تامین اجتماعی استان‌های اصفهان و قم نیز بعنوان مشاور در مرکز مشاوره جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان به منظور ارائه مشاوره در این زمینه، همکاری دارد. او در پایان گفت : علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات مرکز مشاوره جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با شماره 33387455-031 تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *